Frågorna

hej svar på frågestunden kommer här blev lite försenat jag vet förlåt!!!

svar: Om jag fick välja...hm..svårt..Nej det är faktiskt för svårt, gillar dom faktiskt lika mkt!! Jätte svår fråga!
kram


svar: jag skulle anse att HÖ är viktigast för då kan hästen överleva för man kan rida utan både, sadel,träns och benskydd, men hästen måste få mat!
kram


svar: Jag har ridit sen typ 4års ålder, jag har 2 syskon. Jag tror att hund är favoritdjuret men det är svårt.
kram


svar: Bästa artisten/bandet är nog Eric Saade. Jag tycker nog att mörkbrun är finaste färgen eller skimmel. Mina bästavänner är Erica och Selma. (har 2 alltså) Jag tror att den skulle vara en mörkbrun helst, c-ponny, kunna båda men mest hoppning, ganska pigg, sto eller valack, det skulle nog vara en bra häst för mig tror jag.
kram


svar: Jag har gått en gång till skolan i pyamas, det var på kvällen och vi hade klassfest/pyamasparty men det är ända gången :)
kram


svar: Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men vill hålla på med djur i alla fall :)
kram


svar: Jag har ingen ponny, men om jag hade en så...vet faktiskt inte dom har ju olika personlighet så det är svårt att säga när man inte har nån. Det som fick mig att börja blogga var att många hade blogg och det verkade roligt så jag började. Jag läser j min syrras blogg väldigt mkt (http://hastalva.blogg.se ) och jag vet inte riktigt läser väldigt många i alla fall. Jag har hoppat 60 elr 70 cm vet inte riktigt vad det låg på. Jag gillar mest hoppning men båda är roligt.
Kram
Ja hoppas ni blir nöjda med svaret.
Puss och kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0