förlåt har inte orkat

hejj har inte orkat bloggar, har bara slappat i sommarvärmen. Igår gjorde jag inte så mkt, jag badade, var med Bea, ja typ det, slappat. Idga har jag borstat åsnorna, det behövdes! badat, varit med Bea. Typ det och slappat då.. Ikväll ska jag nog följa med mamma när hon rider. Idag och igår var det riktigt skönt väder här typ 24 grader i poolen! sååå skönt! LOVE
Nu sitter jag och gör inget har totte här brevid mig, haha så kelig. Jag har inte så mkt att skriva, men nu ska jag stänga av datorn igen och njuta av sommaren. Jahopp men då säger vi väl så för den här gången. puss puss<3
Bea, foto: Alva
fpt
Lystra, foto: Alva (eller mamma)
Ior, foto: Alva (eller mamma)
Totte, foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0