Ridning

Hej! Igår åkte jag till stallet ändå, för Mia ändrade sig och sa att jag fick rida Mira, då åkte jag dit och gjorde i ordning henne, sen så såg Mia att hennes öga inte var så bra så hon ringde Åsa och hon sa att jag inte fick rida för det var svullet, och hon skulle ringa vetrinären idag. Så Ella och jag fick dela på Lillen och turas om att rida han det var ju också kul ;) Och idag skickade jag ett sms till Mia och frågade om hon visste hur det var med Mira. Då fick jag till svar att hon var på väg till skara, hornhinnan var tydligen skadad så hon får stanna där idag :( Stackars henne!!! Men idag ska vi åka dit och rida, alva och jag. Hoppas bara det blir bra med henne. Vi ska rida på banan lite först och sen en kort tur på omber, så det blir kul. Sitter nu och kollar på Svampbob Fyrkant, super bra! Men igår var vi på sharpman och en annan häst affär, jag hittade ett par ridbyxor för halva priset, super snygga och sköna! Och alva köpte lite grimmor och sånt. Men jag har inget att skriva..
kram kram!!<33333333
stackars dig Mira gumman!! :(
såå gullig! (tycker jag)
 
 
//Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0