Nu ska jag skriva!

Hejj! Först var jag ju en vecka i England!! Det var super kul. Och nu har jag varit en vecka på ridläger, och då har jag inte bloggat nått heller. Men första dagen, måndagen, så var jag lite nervös för jag kände ingen! Men sen gick det över jag fick rida Nea på dressyr, och på eftermiddagen hade vi sitsträning då fick jag Isse. Jobbigt!! Sen sov jag gått den natten. Nästa dag fick jag rida fred i markarbete och uteritt med han. Det gick bra var roligt, han var pigg. Tredje dagen blev det dressyr på förmiddagen då hade jag tracie hon var pigg fick nästan inte stopp på henne. Haha. Och på eftermiddagen hade jag Nea och hoppade var jätte nervös för hon verkar så svår att hoppa på. Men allt gick jätte bra, är jätte nöjd!! Fjärde dagen hoppade vi också och då fick jag Nea igen var lite nervös då men inte lika mycket som dagen innan. Det gick bra då me. På eftermiddagen körde vi gymkana, det var roligt i ena laget var det Ramona och Malibu som hästar och andra Casper och Zorro. Lagen turades om med hästarna, det blev 2-2 sen så det var bra att det blev lika. Och sista dagen hade vi lite uppvisning för föreldrarna bi hoppade lite. Då fick jag ha Nea. Det var roligt för vi hoppade ute. Jag är jätte nöjd med ridlägret allt har gått bra och det var jätte roligt. Och nu har jag anmält mig så nu ska jag gå lektion där me. Super kul. Men nu orkar jag inte blogga mer.
Puss och Kram!<333
 
 
Nea<3 bild från deras hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0