Länge sen!

Hej! Nu är jag hos mormor och morfar. Jag lånar morfars dator :) Vi åkte hit i tisdags och dåe kom vi på kvällen då gjorde vi typ inget. Var jätte trötta. Sen på onsdag så åkte Alva till Kristianstad och shopppade med Carro. Och jag åkte till Hanna och var med henne. Det var roligt först gjorde vi inget sen gick vi och kollade på deras hamstrar Bullen och Karla. Super söta. Det varade  inte så länge så sen gick vi ut och kollade lite ocksåå. Inte så kul men efter ett tag så kom Alva och Carro hem då va alla en liten stund innan vi åkte hem igen kul! Kommer inte ihåg vad vi gjorde i torsdags haha! Skriver det sen när jag kommer på.. men igår i alla fall så var vi i karlshamn och gick på festivalen och shoppade lite. En tröja typ bara jäte snygg!! Kommer bild. Och vi badade på eftermiddagen me. kul och skönt hade ruschkanan för oss själva!! haha gött. Och idag var vi på museumet och kollade på massa snygga klänningar. och imorgon ska vi åka hem! Det ska bli skönt.
Nae nu måste jag dra mig. bloggar nog imorgon!!<3
 
xoxo ebba
random bild från hans dator ^^ :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0