tråkig blogg jag vet!

Hejsan alla vänner.
Jag vet att kanske den här bloggen är tråkig men kommentera om ni har nått sätt som gör den roligare:)
:-D
Men jag har inte gjort så mkt nu när jag kommit hem från skolan, har bara övat på glosorna har 13 st. men ja snart ska jag ta och läsa eng texten och historia texten också.. inte så kul men måste väl göras.
Men bea våran lilla bus hund har bitit sönder min skolväska. Inte så kul!! Bea fyfy
men ja jag får väl ta en annan av alla väskor vi har! Jag har nite gjort så mkt i skolan heller vi slutade jätte tidigt 20 över 1 skönt. men alva går till halv 4 eller nått så blir ingen ridning hos Lillprinsen idag:-)
Men igår så blev det inte att jag följde med alva till mjölby för jag åkte in till jönköping och fixa min dampmobil tog bara en kvart. så nu funkar den fast alla kontakter raderades:(  synd så får skriva in dom igen.
men pussi

fyfy på dig bea!!

ja ni fattar...


från när alva och jag var ute och tog kort:)
pusssss


Kommentarer
Postat av: lisa

bra blogg! följ min blogg dagligen så följer jag din :D

2012-01-28 @ 14:33:15
URL: http://www.nattstad.se/lisakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0