Massa läxor!!:(:(

Halloj ja ni såg förmådligen mitt tidsinställda inlägg kanske inte jätte bra men ja:)
Men idag har jag inte gjort så mycket men jagb har ju gått i skolan det var som det brukade typ vi hade hemkunskap! Kul tycker jag. Vi gjorde pizza mackor eller vad det heter.. men ni fattar väl?! Men i alla fall. Ja sen åkte jag hem med pappa, skönt att slippa vänta på bussen. Men nu sitter jag bara här och gör inget. Lyssnar på Eric Saade, han är BÄST!! Men idag ska jag nog bara göra läxor och inget mer. Kanske följa med Alva när hon rider i mjölby men det är nog bara om Becca och Julia ska dit. För jag har ganska många läxor jag inte har börjat på... men tjejer ska ni dit??:-) men det var jätte kul när vi var här måste göra om det igen men kanske hos julia:-D
men har inget att skriva pussi
bilderna fårn i söndags får komma nån annan gång för jag vet inte riktigt vilka bilder jag fick lägga upp på dom andra.. måste fråga det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0