Storm ute?!

Hejsan:)
Jaa nu känns det verkligen som riktig storm! Jätte jobbigt och kallt ute! Ja jag har gått i skolan till halv 2 elr nått;)
Men ja det var väl en okej dag inte så jobbig bara lite stressig tycker jag. För vi äter på en skola (inte våran vanliga utan högstadiet) och sen ska vi ändå ha lektion på den vanliga och har bara en halv timme rast elr nått! JOBBIGT?! Men i alla fall vi slutade dagen med bild och det är skönt för det är roligt och man behöver inte använda hjärnan lika mkt så det är skönt om man är trött;):p
Men ja sen satt jag och pratade med en "vän" eller vad man ska säga att hon är vet inte riktigt hihi;) Men ja sen kommer det helt plötsligt värsta stormvinden och vi satt under en busskur och den är nite så hållbar så det känndes som om den skulle gå sönder och bara flyga iväg jätte läskigt!!!! Men ja sen när jag kom hem så hade ett JÄTTE stort träd blåst ner då skojar jag inte det är jätte stort!!!!!!!!!!!!! också läskigt men ja. Men jag har inte så mkt att skriva om nu :)
PUSSS*
ps: glöm inte veckans blogg:) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0