lånar alvas dator hihi

Hejj alla läsare som fortfarande läser den här bloggen:-)
Men idag har jag inte gjort jätte mkt gått i skolan, men vi hade syslöjd (eller textilslöjd som alla vuxna vill att man ska säga) men i alla fall vi stickar nu kul faktiskt jag har börjat sticka en katt, ganska jobbigt faktist! Men börjar lära mig.
Men sen har jag inte gjort nått roligt i skolan. men jag gör inget nu bara sitter och tittar på handboll. Kul det är mest anton som kollar. men lånar alvas dator. Tack alva bara för jag får låna den får du en länk här hehe:-)
men jag ska snart göra lite läxor... jobbigt har redan räknat lite matte men har glosor också. men mamma har lagat min väska också så nu har den ett lila band och ett rosa.. fint. tack mamma!!<3
men jag har inte så mkt att skriva men under kvällen eller i alla fall imorn så kommer vinnaren av veckans blogg. har varit dålig jag vet.
men puss puss*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0