Jag vet att jag har varit dålig med detta....

Hejsan igen
Hoppas ni inte har blivit sura på mig för att jag inte har skrivit nått!:(
Men vi hade jätte kul när Becca och Julia var här!! Vi tog ganska många bilder men nu sitter jag på fel dator så har inte dom men dom kommer sen.. Men ja sen så blev det ganska sent och då orkade jag inte mer än att slänga mig i soffan  ett tag sen gå och lägga mig. Men idag har det inte hänt så mkt men jag har varit och ridit och nu har jag duschat. Men vi hoppade idag och det var kul jag red Blixten igen han var lite slö idag men ja det gick bra kanske lite för slött.. men nästa gång går det nog bättre:p Men jag ska nog också få en egen foder häst! JIPPIE Men då ska jag nog bara ha den varannan vecka... fårse. men nu sitter jag och chattar med Emma och Regina det är roligt det<3<3 men jag tror inte jag orkar lotta veckans blogg men imorgon gör jag det! Jag Lovar.
men ja jag glömde förstås ta med mig mobilen till stallet så det blev inga bilder idag heller:(:( Dumma dumma mig!!!!!! men nästa gång tar jag (kan jag nästan lova) men hittade inga på deras hämsida heller:(:'( Men ni får klara er.
Pussiii pussii på er<3

länge sen jag var hos dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0