Mellan dagsrea:)

Halloj:) Har varit i mjölby på mellan dagsrea:):p kul kul.
hittade lite smycken (inte så många)
Men aa kom nyss hem från hästarna har varit och taggit hand om dom:p kul:)
aa ska göra det varje kväll nu ett tag, vet inte hur länge:p
Men aa har fortfarande ont i halsen och är snorig! Inte bra... aa har ju inte mkt att skriva om men jaa vad ska man säga? men aa glöm inte bort att vara med i veckans blogg!! Annars får jag snart låtta om det mellan två styckna inte kul! Eller om jag länkar båda...? aa fårse om nån mer vill va med. Aa på tal om det så glömde jag länka bästaste Julia för jag är med i hennes veckans blogg så här kommer en länk till hennes blogg:):p
tryck här---> Julia för att komma till hennes blogg;):p
Pysspyss;)

ett halsband från Kicks FIINT det kostade 39:-

en ugglering från Kapal fiin den också den kostade 30:-
har inga fler bilder för jag köpte bara det:) hittade inget mer halsband/armband och ringarna jag hittade var för stora;) så pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0