har träningsvärk...

Hejsan jag orka inte blogga igår efter ridningen men det gick ganska bra, vi hoppade. Det var ganska svåra övningar också!! Men sen också ringde jag till en tjej som man skulle ringa till om man ville bli fodervärd. Och det ville jag. jag blev det också på BLIXTEN kul kul!! jag skulle ta jämna veckor men jag får inte börja förens veckan 8:( synd. han skulle vara uthyrd vecka 6. Men jag får väl klara mig. men nu har jag massa treningsvärk också bra men inte bra.. jag har ju jobbat i alla fall. Men det gör ganska ont! ajj

Men idag har jag varit i skolan det var roligt. Jag hade hemkunskap idag också vi gjorde hamburgare. GOTT men imorgon ska jag ha min idrottslektion. Vad nervös jag är!
men puss bloggar mer när jag har nått kul att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0