8 januari

HALLOJJJ
nu är jag hemma en liten stund ja igår så gick det väl ganska bra för alva men det där orkar jag faktiskt inte gå igenom nu men om du är intresserad av vad som hände igår så kan du gå in på hennes blogg där står allt:) du kan bara klicka här för att komma till hennes blogg:) men aa jag har stallet idag i väderstad men det är så kallt så åker hem imellan åt:) Men aa ska dit igen vid 5 för då ska dom ha kvällsmat:) men vet inte riktigt vad jag ska göra under tiden typ bara slappa. Men har nyss ätit vi åt pankakor mmm gott! men ja ÄNTLIGEN har det kommit snö som har laggt sig så som jag har väntat!! Jaa och nu letar vi för fullt (i alla fall alva och jag) för våran lilla katt totte är borta:(:( Var kan du vara?! saknar dig redan!<33 men ja jag har inte så mkt att skriva om så vi höres väl då:):P

och saknar dig!!<3<3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0