Hejj:)

Hejsan sitter här och gör inget typ. äter lite fil o flingor. GOTT
Jag har precis kommit hem från skolan idag var det väl bra, men jag trodde att jag skulle dö när jag skulle ha min idrottslektion. men det gjorde jag inte som tur var. men annars var väl dagen som vanligt. en skön dag ckså för slutar 20 över ett. Men nu sitter jag och väntar på att nån ska logga in på msn och skype men alla går väl i skolan fortfarande..! Men jag ska ta och gör lite läxor för jag har inte gjort nått:o
Läxorna är: engelska text och glosor och historia och matte. Okej kanske inte så mkt i gämförelse med alvas och alla andras men jag måste ändå göra dom!!:o
Pussiiiii

Kommentarer
Postat av: emma

jag är med

2012-02-08 @ 19:44:49
URL: http://emmahalvarsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0