bilderna går att klicka upp:)

Halloj:) Ja det blev så att jag åkte med och red Lillen när alva red Strumpan:) vi tog en skritt tur ut den vanliga vi brukar rida men vi vände typ vid halva. För det var jätte halt!! dom halkade nästan hela tiden kändes det som! men det gick bra i alla fall ingen skadade sig. Men ja sen igår med skulle vi ta ut hästarna och då var det också jätte halt!! Och Mira ramlade på isen. Och hon kom nästan inte upp:(:( sen haltade hon lite på höger bak när hon skulle in i hagen också:(:( men jag tror att det gick bra sen att hon bara var stel men ändå!!:'( :( Men ja sen åkte vi dit igen och red och när vi skulle ta in henne kändes hon nervös. men det gick bra då. Men ja sen hände typ inget mer:) men jag ska åka och rida idag som vanligt, och så ska jag åka på fodervärdsträff! för jag är fodervärd nu åt blixten:):p ROLIGT! Jaa jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva.. men jag säger väl hejdå då
byebye höres snart<3


det går att klicka på dom:)
jag lottar också ut vinnaren av veckans bild idag har ju glömt bort det heeh:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

skulle du vilja göra ett länkbyte så kan du kommentera på min blogg om du vill det?<3

2012-02-20 @ 11:20:21
URL: http://ssandrasara.blogg.se/
Postat av: alva

Det var jag igen! Vad roligt att du gillar Blixten!

2012-02-20 @ 21:26:44
URL: http://hastalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0