8 februari

Halloj till att börja med kör jag en snabb Svar på kommentar:

emma om Var med i tävlingen!!!!!!!!!!:
hur går tävlingen in på

Svar: Menar du vad tävlingen handlar om? Den handlar om att man får en länk varje dag i en vecka ungefär till sin blogg om man blir lottad vinnare men man måste ha en bild om man ska vara med. Och dom andra som är med och tävlar får sin bild uppvisad och får en länk till sin blogg då. Man kan antingen mejla bilden till mig eller lägga upp den på sin blogg, men kommentera gärna att du är med! Hoppas du är med nu:)
Hejdåååå



Hejjsan i alla fall:)
Ja jag kom nyss hem från skolan, och den var väl som den brukar typ.. Gjorde inget särskillt. Men ja idag ska jag nog bara göra läxor och slappa typ har inget in planerat iaf. Men ja jag har ju inget mer att skriva eftersom det inte händer nått här!! bara en sak ska jag säga: I<3Onsdagar dom är så himla sköna!!!
men pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0