2012-02-25 19:15

Ja som ni kanske förstår så har jag brist på överskrift!!<3
Men i alla fall nu sitter jag och slappar lite, chattar med Julia (<3), och bara laddar för morgon dagen!! (är såå nervös!!)
Min dag:
Först var jag i Mjölby och var på kvarnen och handlade prisent till pappa, böcker, (det var bokrea) med mera. sen kom också paketet från hööks där hade jag beställt ridhanskar och godis. Ja sen fortsatte det till att vi åkte till Lill-prinsen och Strumpan och Mira. Där gjorde Alva iordning Strumpan, hon blev nervös när dom andra var i hagen, så vi fick ta in dom också sen ta ut dom igen. Sen lastade vi Strumpan, gick jätte bra. Sen åkte vi till Alvastra Ryttarna och jag gjorde i ordning Blixten så red Alva och jag där i ridhuset, det gick jätte bra. Mamma ställde till och med upp ett hinder, roligt!! Och ja sen åkte vi hem igen och jag gjorde i ordning Blixten och mockade och la in hö i spiltan, ja och sen åkte vi hem igen. Och jag började att tvätta mina skitiga ridstövlar och dom blev riktigt rena! Och ja nu sitter jag som sagt här och bloggar och chattar med Julia. Skönt att slappa det har varit en jobbig dag. Och nu kanske ni undrar varför jag är så nervös för imorgon! Jo det är så här, jag ska TÄVLA imorgon på Blixten så klart. Det är hoppclearround och jag ska hoppa 50 cm. Undra hur det går!! Men ja jag tror att jag ska äta nu så jag får väl säga hejdå då
Hejdåå puss puss<3<3 :) :D


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

yes :)

2012-02-25 @ 19:37:55
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: emma

det var helt okej med frågor :) det kunde ha varit lite till, ju fler frågor desto roligare är det :)

2012-02-25 @ 19:51:10
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0