Igår och idag ;)

Hej! Igår så var Beas mamma, pappa och alla syskon här! Det var kul ;) Vi körde lite lekar och så dom åkte hem nån gång vid 4 tiden tror jag ;)
Vi gick också till dammen för att de skulle bada men Bea som är så feg, vågar ju inte simma :( Men det var kul i alla fall, sen åkte vi till stallet. Ella och Mia var där så jag red inte då heller men Alva tog en liten skrittur ut barbacka och så. Sen åkte vi hem igen och så (har inget att skriva om det.) Men idag har jag inte gjort så mkt har städat lite med mer. Nu är Alva och mamma i stallet. Orkade inte följa med, jag har badat lite i poolen i stället, gäller att passa på medans det är varmt ;) Men jag har inget att blogga om.
 
puss å kram <3
 
ps: Jag har inte bloggat så mkt för internet har krånglat.

Kommentarer
Postat av: tessan

hej ebba! vet att du kikat in på min gamla blogg ibland och kommenterat osv (tessanszansa.blogg.se) vill bara säga att jag nu har en ny. ha en bra dag! :)

Svar: Okej, då vet! Ska börja läsa den :)
Ebba

2012-08-28 @ 02:35:17
URL: http://iliivemydream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0