blogga blogga blogga!!!!

Halloj, nu måste jag blogga! I förrgår red jag ju i mjölby. Jag fick rida Isse, vi red ut. Han var lite seg men annars gick det bra. Han hade lite långt steg än vad jag är van vid så det kändes lite konstigt. Det gick ganska bra att lasta Strumpan med. Sen var jag jätte trött när jag kom hem, så jag orkade inte blogga. Igår så åkte vi till Liseberg. Vi åkte typ vid 11. Vet inte riktigt när vi kom dit. Vi började i alla fall åka en massa. Sen efter en stund gick vi och åt, och det började spö regna och åska helt plötsligt jätteläskigt! Vi blev helt dyblöta!! Sen efter ett tag gick Pappa och Daniel till Magnus Uggla. Dom skulle gå på konsert där. Så vi fick klara oss själva. Men ja sen möttes vi på MC och åkte hem, vi kom hem klockan 2 på natten eller nått sånt. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men vi fårse. 
 
xoxo  //Ebba
 

Kommentarer
Postat av: tessan

sv: tack så jätte mycket! snart kommer ny design upp och om vi, någongång under denna såkallade sommar, skulle få finväder en dag, så ska jag fota så ni får se nya fräscha bilder! (: kraam

Svar: Okej, vad kul att få se nya bilder!! :D Kram kram
Ebba

2012-08-03 @ 23:48:08
URL: http://tessanszansa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0