Massor bloggande, långt inlägg

Hej
nu ska jag blogga då, har haft väldigt mkt nu för tiden och blivit trött och så. Jag har alltså inte bloggat för att jag har haft mkt som sagt.
Men nu ska det bli av.

I förrgår
bloggade jag ju men sen glömde jag skriva att jag var och red också på eftermiddag. För då åkte jag mamma och Alva dit. Och Frida kom också (hon har också en häst där) Och så red alla ut jag hade Lill-prinsen så klart, och det gick bra han hängde med bra, vi red i massa backar så han tyckte det var jobbigt men han klarade det. Han halkade efter lite men han behöver bara träna upp konditionen för han är pigg för sin ålder. Men jag gillar han ändå fast han är långsam!<3 Och ja sen åkte jag hem och var skit trött!

I går 
Så skulle Alva rida med Åsa men det blev inte så för hon kunde inte, så då fick jag rida med henne då red vi inte så långt men det gick ändå bra!<3 Jag och Alva och mamma red då, för Frida kunde inte hon skulle göra nått annat. Men igår red vi inte på samma ställe. Vet inte varfrö men jaja.. Dom fick röra på sig i alla fall. Och sen kl. 2 åkte jag till AR. För jag är med i en sak som heter "Vi i stallet" Det är en teori tävling så vi pluggar massor, och sen den 19 maj så ska vi till Norrköping och tävla. Det ska bli kul!! Och igår satte vi i gång polen också men vattnet måste tvättas ur och så innan man kan bada. (Det är helt grönt.) Så nu har jag nog skrivit allt om den dan också då. <3

Idag
Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända, men först och främst ska jag åka till Erica om typ 20 min. Ska bli jätte kul att se henne var ett litet tag sen eller ja fredag var senast, hehe. Men ja annars vet jag inte vad som ska hända och hur länge jag ska vara där, men det blir tyvärr ingen ridlektion idag :( Det är nog för att det är typ röddag eller nåt vet ej!!<3 Men vi får se jag skriver mer sen hejdåååå
kram kram!!<33<33333

Älskar dig<3

ska bli kul att träffa dig!! haha
men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0