Dagen DÅÅÅÅ

tja tja alla fina (och alla inte lika fina) hahah skoja bara!!!! ALLA ÄR SÄKERT FINA...
Men i alla fall, tänkte ha en lite tävling här igen dåå.
Vill gärna ha andra kommentarer i annat inlägg TACK!<33 kram i förhand

Men min dag ska komma ocksåååååå
Det börja med att jag åkte till skolan :( Gillar den inte... men måste ju... och fick vänta där i typ en halvtimme innan man fick komma in! Trodde att jag skulle för frysa var jätte mega super duper kallt!! :(
Sen räkna vi lite matte hade lite svenska läste lite bok...med mer. SEN skulle vi ut och för frysa igen...herre gud är dom galna? :O
Men som tur är överlevde jag igen. Sen hade vi gympa, och sen åt vi potatisbullar (inte gott!)
Och ja sen so och äntligen hem. Och där hade jag överlevt den dan också. Vet ni vad jag har räknat ut? Jo att det bara är 37,5 DAGAR KVAR I SKOLAN!!!! Sen är det SOMMARLOV!!!!!!!!! JIPPIE!<3<3<3<3 äntligen!!
Men ni vill väll inte höra på mitt tråksnack?! Eller? Jag ska nog gå nu..måste ändå göra läxor.
PUSS OCH KRAM<3 ses

Kommentarer
Postat av: alva

jag är väl med då

2012-04-19 @ 21:37:19
URL: http://hastalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0