Svar på komentarer.

Suneeta & Chanel om Valputställning = NERVÖS!!:
Vad kul med hundutställning! =) Vart är den någonstans? Lycka till, det kommer nog att gå bra.

Jag brukar också gå på utställningar med min hund. Jag har en Leonberger-tik på 3 år. Vad har du för hundras?!
IP: 85.231.86.72

Svar:
Ja det var jätte kul med hundutställning för första gången med:) Det var i mjölby så det var inte jätte långt från oss. Nja det gick så där vi var 2 i klassen och kom 2.a då då men vi fick ganska bra resunemag av domaren, men eftersom det var första gången så var det inte så lätt! Okej vad kul att du också går på hundutställning våran hund Bea är en flatcoatedretriver tik på ett halvår ungefär:) Puss:)

Amanda L om Valputställning = NERVÖS!!:
Vart ska du åka? Vad spännande! :-D
IP: 217.210.1.74

Svar:
Jaa det blev spännande:) Och det var kul. Det var i mjölby.
Puss


Här kommer lite om dagen:-)
Det var kul och det var i mjölby. Vi kom sist fast vi var bara 2 i klassen som vi var med i. Och vi träffade lite folk som vi kännde så det var kul. Vi fick ändå ganska bra resunemang så jag blev nöjd. Och nu är Bea helt slut och la sig direkt i sin säng och sommna och jag känner nästan lika dant. Vi åt på mc donalds(stavning?) och det var gott:) Och det är jätte kul att det har kommit fler som har börjat läsa min blogg. Och om ni har en egen blogg skulle det vara jätte kul om ni tipsade om min blogg så kanske jag kan tipsa om eran. Men ja nu ska jag nog inte göra mycket mer på dagen. Och imorgon blir det skola som vanligt. Men nu har jag tyvärr inget mer att skriva uppdaterar direkt när jag har nått att uppdatera om;) Och jag tror att det kommer att bli fler utställningar.
Puss och kram:-)

Tyckte den här bilden var cool! hihi:)

Puss på dig lillen<3

Och jag älskar alla er där ute med såklart!<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0