Red inte Fiffi idag.

Hej hej på er allesammans.
Jag red inte Fiffi idag utan hon var tvungen att gå på lektion:( Men jag fick rida Janneke istället;) Jag älskar henne bara att hon är så jätte liten. hihi.
Det kommer en bild på henne nu eller imorgon.
Och det gick bra bara att hon brkar hoppa ibörjan och det gjorde hon nu också!! Och då hade jag inte fötterna i stigbyglarna så jag var nära på att rammla av, fast det gjorde jag inte som tur var. Men annars gick allt jätte bra. Och sen som ni vet har jag en syster och ibland blir hon bara helt galen!!! För idag när vi fickade i stallet så hälde hon först vatten på sig och sen oboy!! Hur knäpp får man bli?!!
Och i skolan gjorde vi inte så mycket. Vi hade gympa och det gick bra.
Och jag skulle också tipsa om en blogg som jag redan har tipsat om det är ericaerlandson.blogg.se och hon är en heöt underbar tjej som har en jätte fin blogg, så gå gärna in på hennes blogg då skulle hon bli jätte glad.:-) Och hennes blogg heter ericaerlandsson.blogg.se så kolla på den. Dett blir det sista inlägget för ikväll:=) Det kommer en bild på Janneke i nästa inlägg. LOVAR!!
men puuuss på er.
Puss och Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0