Ketchup i tomteskägget

Hej
förlåt för det inte blev långt inlägg ingår och att jag var arg!! Men det funka inte riktigt för mig igår men nu sover anton så nu tar han inte internet!! Skönt

Men aa igår var jag och red jag red Agnes. Det gick bra fast det blåste jätte jätte mkt!! Blåste nästan av hästen hehe. men aa sen var jag med gulleungen Erica:) Det var kul. Men aa sen igår gjorde jag typ inget skypa med bästaste Julia bästaste Becca och bästaste syrran Alva:) men aa sen kom anton och skulle ta internet!! Då skulle jag ha hans dator men den la av och sen kunde jag inte skypa på den för den bara stängdes av hela tiden!! Och då kunde jag inte heller blogga. Men sen gjorde jag ett snabbt inlägg på vår andra dator men där tror jag inte skype funkar fast vet inte!! men aa sen satt jag i soffan och titta på tv då kom alva och fick försig att hon skulle dra ut min lösa tand! Och då tog hon tag i den och drog, det gjorde jätte ont! Sen råkade hon typ slänga iväg den i soffan så nu har vi en blodig tand antingen på mattan eller i soffan nån stanns! Det blödde typ två och en halv liter blod kändes det som! Och jaa men nu funkar allt men har inte hittat tanden än... men aa vet inte vad jag ska göra idag fram till kl. 4 för klockan 4 ska jag vara hos Becca med Julia och Alva då ska vi äta på donken och bada tunna;) detr blir kul. men aa vi kanske åker till stallet idag (lill-prinsens och miras stall)
men aa nu skypar jag med Becca och Alva hoppas Julia kommer snart med hehe;)
aa har inte mkt. mer att säga men här kommer lite bilder på allt möjligt;):) Komentera också snälla;):p
pusspuss

här är den bruna är Knatte den fläckiga närmast hitåt är Nina och den andra fläckiga är Flopsy.

Den vita är Miffy och där är Knatte igen.

men aa hittar ingen mer bild på kaninerna men pusspuss;)
ps: överskriften är alvas idé:):P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0