Överskrift?!

Halloj alla glada;) och ledsena.
men aa jag är glad i alla fall och hoppas ni andra också är det!;) Men aa tittar på tv i alla fall;) Jag åkte inte och red idag;) för jag kännde att jag inte riktigt orkade och jag var tvungen och köpa prisent med för imorgon ska jag på kalas, och på lördag med;):):P Idag var dagen helt okej gjorde inte så mycket, men aa.
aa imorgon ska jag alltså på kalas vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om! men aa uppdaterar mer så fort jag har nått att skriva om;):P
puss puss

här är Selma som en liten kattunge;)

En till bild på selma

en bild på Sune vår förra katt.'

här är Selma och Sune

Här är en katt jag såg i stallet där Lillprinsen bor;):P
men aa pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0