Tranås - nästa

Tjena tjena gulleungar;)
Snart är det dags;´) men gör ett inlägg för jag gjorde ett på dset men det försvann så gär ett nu på dator för det är lättare:) men aa ska snart i alla fall åka och handla julklappar;) men aa sitter och lyssnar på bästaste Eric Saade hotter than fire!! Han äger!!<3<3<3<3 men aa ska snart byta om så hinner inte blogga så mycket kanske blir nått mobilbloggande under dan annars blir det ikväll när vi kommer hem;) Men hoppas jag hittar nått har bara köpt en liten grej till min älskade mamma:)<3 men aa försöker ladda upp bilder nu från mobilen!! men aa har inget mer att skriva;)
pusspuss

En mus fick jag

En snögubbe som blinkar men det kommer fler och bättre bilder men har brottom nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0