Om man ramlar på asfalt gör det ont!

HEJJ

Jag har inte gjort så mycket. men aa tränade lucia idag eftersom det är imorgon!! Tränade med triktigta ljus var inte så läskit som jag trott. men aa det gick la sådär det var 11 styckna som nästan svimma!! vet asså inte hur det kommer gå!;) känner mig lite nervös! men aa tror nog att det kommer gå bra.
men aa gjorde nog inte nått mer typ den dan. sen när jag kom hem har jag inte gjort nått mer typ, men nu sitter jag och chattar med Julia;) I love you:love::love:
har inte mycket mer. Hörs imorn eller ikväll fårse.
pusspuss:love:

här är jag och fiffi;) Jag har gjort om bilden i picnik.com

Här är Selma i picnik:P

Här är en fjäril i picnik:)
puss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0