har inte haft tid!!!!!!!

Hejsan:) Jag är verkligen ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag!! men jag har inte haft tid!
Och jag kan glatt medela att jag inte hade några hål i mina tänder! hihi;):) men aa i onsdsags så gjorde jag inget jag var med en kompis det var kul!! hade flum hela tiden. hihi;):P
aa vi var mycket ute i snön och det var kul;) men aa igår var jag och red och då red jag Rödluvan:) Det var kul och gick bra, men det var snorhalt i padocken så vi fick skritta och trava lite grann.Och så red vi barbacka det var kul:);):P
och idag jaa då var dagen ungefär som vanlig. Vi åt mat på lucingskolan och sen hade vi bild och det är kul! aa sen gjorde vi typ inget mer speciellt idag typ och jag har bara suttit vid datorn sen jag kom hem;) och imorgon ska jag rida. men har inget mer att skriva typ men bloggar mer i kväll eller imorgon;):):D
puss på er:love::love::P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0