Är hemma nu;)

Hejj
var ju på turisthotellet och mobil bloggade men har kommit hem nu:) men aa jag var ju och red idag det gick ganska bra jag red Bells hon var på dåligt humör idag^^
När jag kortade tyglarna och skulle hoppa upp så blev hon sur och sprang iväg och då bockade hon och sparkade så jag blev sparkad:( Det gjorde lite ont men inte så farligt men ändå;) men sen gick det bra;) men aa sen borstade vi unghästarna jag borstade Poppel han var inte heller på bra humör! han sparkades och bets och försökte typ gräva sig ut!! men jag blev inte sparkade eller biten i alla fall;) Och han gick runt jätte mycket med.
men aa det var kul ändå. Och det var också jätte god mat på Ombergs turisthotell. Jag åt ganska mycket men vet inte hur jag ska kunna äta mer eftersom jag ska på en julfest!! Men aa får väl trycka i mig lite till;) Det går nog ska ni se... Ja imorgon ska jag till Tranås och julhandla julklappar och så. Det blir också kul. Och igår var jag i skolan och det var som vanligt sen åkte jag med bästaste Erica hem och gjorde mig iorgning för ett kalas! Hur många kalas är det igentligen?! Men aa vi gjorde pepparkakshus hos henne det var kul;) Och det var roligt på kalaset också;) men aa hihi jag bloggar mer efter julfesten för nu har jag inget mer att skriva om och ska snart också åka;) Jag tror i alla fall jag bloggar efter annars gör jag det antagligen imorn;) men aa...
pusspuss*

Totte och Selma;)<3<3:love:

Selma i picnik:)

Jag och Lillprinsen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0