29 december

julia  ([email protected]) om 27 december:
sv: om du kan länka så gör det, det är bara att skriva www.juliaignell.blogg.se så brukar det funka ;) annars så måste du inte ! <3

Svar: Okej jag kan försöka men skriver man hela din blogg och sen trycker på den där länken eller behöver man inte trycka på länkknbappen?<3

Emma om 27 december:
Fin blogg! Har veckans blogg på min blogg, var gärna med :)
Svar: Hej Emma Tack så mkt att du tycker min blogg är fin:) Vad heter din blogg? Jag vill gärna vara med i veckans blogg på din;)<3

Halloj på er:) Nu har jag lite mer tid att blogga hehe det var så mkt som hände igår kväll så orkade liksom inte blogga då:) Men aa jag var och red igår i stallet i alvastra hos Lill-Prinsen och Mira. Det var länge sen jag var där;) Men aa det var kul jag red barbacka och det gick bra. Men aa sen så gjorde jag inte nått mer än typ chatta med Alva Rebecca och Julia då blev det lite rörigt så jag orkade inte blogga då:p Men aa skaffade skype då med men det funka inte igårkväll men tror det funkar nu. Jag ska till stallet idag också kul och träffa Julia Becca igen kulkul. aa sen imorn så ska jag till Becca och bada i badtunna roligt har aldrig gjort det förut så det blir kul å testa!! aa sen är jag också med i veckans blogg hos Julia;) www.juliaignell.blogg.se aa så gå gärna in där med. aa sen skulle jag vara med i "Emmas" blogg men vet inte vad den heter så det kommer i nästa inlägg;) men ska äta nu och sen åka till stallet så stora PUSSAR till alla:):P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0